Správa IT ve firmách

Služby poskytované naší společností se orientují zejména na dodávku řešení na zakázku (stádium výstavby), podporu provozu systémů IT, konzultační činnost (infrastruktura, bezpečnost a projektové řízení) a systémovou integraci. Z naší široké nabídky si vybere opravdu každý. Možnost vzdálené správy i osobní kontakt na místě u zákazníka samozřejmostí.

Základní výhody outsourcingu IT

  • Dostupnost služeb – zajištění odezvy na konkrétní požadavek je vázáno smluvně i s potřebnou sankcí za nedodržení sjednaného času.
  • Zajištění kvality a špičkové odbornosti – to je hlavní náplní práce nás, jako dodavatelské firmy. Naši pracovníci jsou neustále v kontaktu s posledním vývojem, sledují trendy, formou školení si doplňují znalosti a získávají praktické zkušenosti z jiných projektů.
  • Zajištění kontinuity vývoje – je možné nám svěřit i trvalý rozvoj IT infrastruktury a softwarového vybavení.
  • Zbavit vlastního IT specialistu rutinní administrátorské práce, činnosti údržby a zaměřit jej na rozvoj vlastních aktivit podniku, spolu s úzkou spoluprací s námi, jako dodavatelem outsourcingu.

Reálné ohodnocení nákladů IT služeb

  • První otázkou managementu při kladení výše uvedených argumentů bývají úspory. Kolik se vlastně na takto nakupovaných službách ušetří přímých nákladů? Jestliže jediným kritériem nákupu služeb zvenčí je výrazná úspora přímých finančních nákladů na provoz vlastního IT, mohou zůstat některé představy neuspokojeny. Pro skutečné posouzení úspor bychom měli vzít v potaz maximum nákladových složek - přímých i nepřímých - spojených se zajišťováním IT služeb zevnitř.

Jsou jimi:

  • Externí konzultační služby – které stejně musíme při rozvoji nebo speciálních řešeních nakoupit.
  • Školení administrátorů a programátorů – které je s odchodem pracovníka okamžitě zbytečným nákladem. I po absolvovaných školeních se ale z vlastního pracovníka obvykle nestává expert na danou oblast, nejčastěji se jedná o získání přehledu.
  • Zastupitelnost klíčových pracovníků – v době dovolených, nemocenských nebo nečekané dlouhé nepřítomnosti je nezbytné, aby byl někdo další schopen zajistit provozně důležité činnosti. Často to znamená přijmout dalšího pracovníka do IT oddělení.
  • Technické vybavení pracoviště IT – počítače pro vlastní práci, mobilní telefony atd. 

Vyžádejte si nezávaznou nabídku

Kontaktujte nás s Vašimi požadavky a my Vám zpracujeme nezávaznou nabídku.

Loga
Tento web používá k poskytování služeb pouze technické cookies. Tyto cookies jsou nezbytné pro správnou funkci webu, bez nich by náš web nefungoval. Nelze je proto vypnout, ani Vám nabídnout možnost Odmítnout. Používáním tohoto webu s tímto faktem souhlasíte.